Vindt u het verzekeringsbewijs niet terug bij uw documenten in KBC Mobile? Geen paniek, Kate helpt u met veel plezier verder.
Hoe gebruikt u Kate?
Vooraleer u gebruik kunt maken van Kate moet u zich aanmelden in de KBC Mobile app. Dit kan heel eenvoudig door op het onderstaande icoon te klikken op het beginscherm nadat u bent ingelogd in de app.
Dit icoon is terug te vinden rechtsboven op het scherm.
Eenmaal dat Kate actief is kunt u heel eenvoudig een kopie opvragen van uw huidige kaart.
Onderaan het scherm kunt u zelf een bericht schrijven zoals bijvoorbeeld "Verzekeringsbewijs", vervolgens drukt u op het symbool naast uw tekst om u bericht te verzenden. Hieronder kan u zien hoe dat er exact zal uitzien.
Het is eveneens mogelijk om Kate via spraakbediening te gebruiken.
Na dat u op het blauwe pijltje hebt geklikt (verzenden) zal Kate antwoorden met het verzekeringsbewijs toegevoegd aan de chat.
U kan het bestand downloaden of openen door op de link te klikken.
Verder kan u ook schade aangeven of de pechverhelping opbellen zoals u op bovenstaande foto kan zien.